niedziela, 11 maja 2014

Zupa


Witajcie,

Oto wpis 7! z projektu: "Obiad za DYCHĘ we Wrocławiu"
Resztę wpisów z tegoż projektu możecie zobaczyć tutaj!

LOKAL: Zupa

LOKALIZACJA: Ul. Szewska 24/26 (róg Szewskiej i Kotlarskiej)


WNĘTRZE: Bar jest bardzo mały, miejsca do siedzenia tyle co widać na zdjęciu powyżej. Ale wnętrze jest ładnie zaaranżowane, a i jest nawet toaleta.

OBSŁUGA: Bardzo miłe panie.

OFERTA/JEDZENIE: Codziennie jest nowa oferta około dziesięciu wyszukanych zup. Do tej pory jadłam tylko jedną- krem z cebuli i bobu z boczkiem, do tego można sobie zażyczyć dodatki, które są za darmo takie jak: grzanki, parmezan, ryż, słonecznik, papryczka... Bardzo chętnie tam wrócę, bo jeszcze nie jednej zupy jestem ciekawa! Na pewno są to niebanalne połączenia, warte spróbowania. Taka jedna mała zupa kosztuje 6/8 zł (350ml)- nią się absolutnie nie najadłam, ale gdyby tak wziąć dużą (to aż 600ml) za 10/12 zł to i może można by się najeść, kto wie!
Godziny otwarcia: pon-pt 10:00-19:00; sob-nd 12:00-19:00
 
 

Dobrze, że lokal ma już mnóstwo wielbicieli, to właśnie dzięki ich trosce muszę dodać jeszcze najważniejsze informacje. Otóż:

- Jest możliwość zbierania pieczątek, za każdą zakupioną zupę- jedna pieczęć, siódma zupa GRATIS!
- Jeżeli przyniesiesz swój pojemnik, kubek, miskę- płacisz złotówkę mniej!
- W ostatnią godzinę otwarcia lokalu wszystkie zupy są o połowę tańsze, aż do ostatniej kropli.

 
CZAS: Zamawiasz, pani nakłada i już możesz jeść.
 
CENA: Za swoją zupę zapłaciłam 8 zł.
 
Podsumowując:

Wnętrze: 3/5         (Małe, ale ładne, zupę zawsze można wziąć na wynos w poręcznym kubku)
Obsługa: 5/5          (Panie bardzo ok, miłe i szybkie.)
Oferta: 5/5            (Sporo wyszukanych zup.)
Smak: 5/5              (Jadłam dopiero jedną zupę, ale była przepyszna.)
Sytość: 3/5             (Małą zupą zaspokoiłam mały głód, ale dużą może i można by się najeść.)
Czas: 5/5                (Zostałam szybciutko obsłużona.)
Cena: 3/5               (Najdroższa duża zupa kosztuje 12 zł)

Razem: 29/35 czyli 8,3/10 punktów KŻ* *Punkty KŻ to po prostu moja własna, autorska skala punktacji
 


Jeśli jesteś w mieście i akurat złapał Cię mały głód to pyszna Zupa idealna !

2 komentarze:

  1. Najlepszy Lunch-owy lokal w mieście:) uwielbiam tam chodzić. W recenzji brak informacji o promocji- zbiera się pieczątki- 7 zupa gratis

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się tam w końcu wybrać, te zupy wyglądają bardzo smakowicie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń