piątek, 11 maja 2012

Misie Lubisie


Niedawno znalazłam na allegro formę 6 misiów.
Zafascynowana, oczywiście kupilam i oto wyniki moich dzialan...
Bardzo lubie je robic, bo sa szybkie i smaczne, a zarazem idealne
na drugie sniadanko do szkoly, badz pracy.
A już na pewno wspaniale nadaja sie na kinder party !


  •  3 jajka
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1/2 szklanki maki
  • pol lyzeczki proszku do pieczenia
  • dzemik 

1. Ubij bialka z odrobina soli.
2. Caly czas ubijajac dodawac zoltka i cukier.
3. Nastepnie delikatnie wymieszac wszystko z maka i proszkiem.
4. Gotowe ciasto przelac do formy, uprzednio nasmarowanej maslem
5. Piec w 180 stopniach przez 20 min.
6. Gotowe wystudzone misie nakuc nozem i delikatnie robic dziure w srodku.
7. W puste miejsce wszczyknij dżemik.
8. Gotowe misie ozdób według upodobania. 




Gotowego misia na kułam nozem i wstrzyknełam dżemik truskawkowy.


Detale przyozdobiłam czekolada.


Misiu swietnie nadaje sie na drugie sniadanko.


Kiedy robiłam druga partie misiów do czesci masy dodałam różowego barwnika spożywczego. 



****





Misie świetnie wygladaja w barwnym przybraniu wstażeczek. 


 Jeżeli chcesz zrobic komus mała niespodzianke...
 



Tym przepisem startuje na durszlaku w akcji "Kinder Party".



Pozdrawiam,
kinia!

11 komentarzy:

  1. napchałabym mu do środka czekolady! :)
    Foremkę oczywiście pożyczę :)
    Zmień, Kiniu, tylko czcionkę na Polską, bo nie wyświetla polskich znaków.

    Pozdrawiam,
    fajnie, że jesteś znów w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze misie! :) Poproszę jednego na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super przepis DZIĘKUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ten dżem może być taki zwykły?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, najzwyklejszy, na zdjęciach- truskawkowy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam foremek misiowych,dokonam zakupu,a dziś misie zastąpie bałwankami dam znać jaki efekt.pozdrawiam :) Pati

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie moge kupic te foremki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na allegro (foremki misie, czy coś podobnego trzeba wpisać, by znaleźć)

      Pozdrawiam, Kinga :)

      Usuń
  8. Piękne misiaki - słodziaki. Brawo Kinga!!!!

    OdpowiedzUsuń